Svar
Spärrat abonnemang och inkassokrav
Hej!
Jag har missat att betala en faktura och mitt abonnemang blev spärrat. När jag idag skulle gå in och betala fakturan ser jag att den gått till inkasso. Saken är den att jag har inte fått något inkassokrav skickat till mig och kan därför inte betala fakturan, och eftersom mitt abonnemang är spärrat kan jag ej ringa Tre för att få hjälp. Det är snart julhelg och ingen post delas ut så kommer inte kunna använda mitt abonnemang på flera dagar. Hur ska jag gå till väga?
Jag har missat att betala en faktura och mitt abonnemang blev spärrat. När jag idag skulle gå in och betala fakturan ser jag att den gått till inkasso. Saken är den att jag har inte fått något inkassokrav skickat till mig och kan därför inte betala fakturan, och eftersom mitt abonnemang är spärrat kan jag ej ringa Tre för att få hjälp. Det är snart julhelg och ingen post delas ut så kommer inte kunna använda mitt abonnemang på flera dagar. Hur ska jag gå till väga?
Bäst svar av Pettersson
Hej,
troligtvis har ett inkassokrav skickats ut men ej nått dig ännu. Det du kan göra är att försöka kontakta Alektum, Tres inkassobolag.
Kontakta Alektum:
- Mejl: info@alektumgroup.com
- Telefon: 031 - 393 29 50
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
