Besvarat

Spärrat abonnemang och inkassokrav

  • 21 December 2018
  • 3 svar
  • 2734 visningar

Hej!

Jag har missat att betala en faktura och mitt abonnemang blev spärrat. När jag idag skulle gå in och betala fakturan ser jag att den gått till inkasso. Saken är den att jag har inte fått något inkassokrav skickat till mig och kan därför inte betala fakturan, och eftersom mitt abonnemang är spärrat kan jag ej ringa Tre för att få hjälp. Det är snart julhelg och ingen post delas ut så kommer inte kunna använda mitt abonnemang på flera dagar. Hur ska jag gå till väga?
icon

Bäst svar av Pettersson 23 December 2018, 22:51

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

troligtvis har ett inkassokrav skickats ut men ej nått dig ännu. Det du kan göra är att försöka kontakta något av de inkassobolag som 3 använder sig utav för att se om de har någon information.

Här finner du kontaktuppgifter till dem.

Kan ni låsa upp mitt abonnemang?

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Sofia faraz 

För att få hjälp med ditt ärende , så får du höra av dig till kundservice på telefon eller besöka en 3butik . 
 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

mvh F 

Svara