Skip to main content
Svar

surfmängd

  • February 13, 2024
  • 2 svar
  • 223 visningar

Jag har ett abonnemang för 2 personer. Vi skulle dela på surfmängden. Nu får vi meddelande om att surfen är slut på telefon nr 2?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Hacke!

Ledsen för sent svar. Har det löst sig ännu?

Det låter antingen som att huvudabonnemanget inte har obegränsad surf och att surfen nu tagit slut - alternativt att telefon nummer 2 inte aktivt delar surfen från huvudabonnemanget. Gällande detta, så är det bäst att kontakta oss så hjälper vi dig 😊

Kontakta oss här.

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • February 19, 2024

Hejsan @Hacke!

Ledsen för sent svar. Har det löst sig ännu?

Det låter antingen som att huvudabonnemanget inte har obegränsad surf och att surfen nu tagit slut - alternativt att telefon nummer 2 inte aktivt delar surfen från huvudabonnemanget. Gällande detta, så är det bäst att kontakta oss så hjälper vi dig 😊

Kontakta oss här.


  • Trådskapare
  • Nykomling
  • February 19, 2024

Ja, fick hjälp av Phone House.