Skip to main content

surfplatta

• 21 februari 2024
  • 2 svar
  • 88 visningar

Jag besökte er butik i Göteborg centrum.  Tänkte beställa ett mobil Motorola  men det var slut .er duktig försäljare övertala mig att köpa surf plata .hon lovde mig 1 månade gratis och efter 145 kr i månade och efter två månade 99 kr.. har nodea  nu fick jag räkning jag måste betala enda varför hon lovade mig .

Har olika diagnoser en av den låg iq  det innebär att jag blir lätt manipulera jag öska att mun kontakt person Viktoria kanas ha kontakt med er i framtiden. På grund att alltid jag gör fel och blir lura  har intyg från psykiatri som bekräfta min låg iq . Försäljare påverka min beslut hon hade stark personlighet .jag s att hon skulle skriva när allt kostnader.  Jag förstår inte riktigt allt vad Hon sa och jag hålla i heligt för min kontakt person . Det är Viktoria k som hjälper mig med ekonomin 

2 svar

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 21 februari 2024

Ni måste hjälpa det kommer attbli fel om min kontakt person vet att jag köpte uta henne 

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 21 februari 2024

Det finns i min diagnos att jag behövde hjälp med ekonomin. Kommer att få förmyndare Viktoria   

Vänta på ett beslut domstol

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies