Jag har enligt avtal obegränsad internet och ingen internet, Ingen täckning från en vecka.
För vd jag betalar?
Var befinner du dig och vad visar täckningskartan där?
Jag bor i Täby/ Stockholm och vet inte vad menar du med kartan.
https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta
Men Täby har god täckning. Är det mobil eller mobilt bredband som inte fungerar?
Min dotters internet på mobilen funkar inte och jag har från en vecka nästan hela tiden ”ingen täckning” flera gånger under dagen
Min dotters internet på mobilen funkar inte och jag har från en vecka nästan hela tiden ”ingen täckning” flera gånger under dagen
Är det flera olika mobiler som inte har täckning eller bara en?
Min dotter har förtfarande dåligt internet.
Min dotter har förtfarande dåligt internet.
Inomhus eller utomhus? På olika platser? Blir det någon skillnad om ni byter SIM-kort mellan mobilerna (om det fungerar bra på en annan mobil)? Använd Bredbandskollen för att prova.
Typ Idas det var ingen internet i affären och varje gång det är så på kontoret på jobbet eller i salongen dom finns på botten våning. Jag behöver ha bra internet inte det som är från början här. Jag jobbar som massör och måste ha musik. Men det är så dåligt internet att stoppa musik typ två tre gånger under en timmes
Jag upprepar frågan som vi inte fick svar på: “ Är det flera olika mobiler som inte har täckning eller bara en?”, med tillägget: är det överallt eller bara specifika platser?
Notera att täckningskartan avser täckningen utomhus. Det finns aldrig några garantier för hur det kommer att fungera inomhus.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.