Skip to main content

Hej 

vi har börjat igår med 3 ert förtag för wifi och det är jätte dåligt och det hägnar mycket, mina döttrar kan inte studera och vi kan inte titta på tv. Vi vill inte fortsätta med er eftersom det funkar inte och täckning också jättedåligt.

Mvh eyad 

Hej 

vi har börjat igår med 3 ert förtag för wifi och det är jätte dåligt och det hägnar mycket, mina döttrar kan inte studera och vi kan inte titta på tv. Vi vill inte fortsätta med er eftersom det funkar inte och täckning också jättedåligt.

Mvh eyad jaabari 

@Eyad Välkommen till 3Community 😃

Alla sådana här ärende måste gå via 3 kundtjänst. 

Jag har problem med dålig täckning inomhus sedan jag nyligen anslöt mig till er. Dessutom är routerns prestanda katastrofal. Vad är lösningen? Jag kan inte kontakta er ordentligt och bifogar en mätning av täckningssignalen

Jag har problem med dålig täckning inomhus sedan jag nyligen anslöt mig till er. Dessutom är routerns prestanda katastrofal. Vad är lösningen? Jag kan inte kontakta er ordentligt och bifogar en mätning av täckningssignalen

@Eyad Det är bara genom kundtjänst du kan göra ändringar på ditt abonnemang. Jag kan bara rekommendera att ni kontaktar dom från annan mobil/fast telefon på; 0735 - 300 400 

Hejsan ​@Eyad! Tråkigt att höra att du har problem med bredbandet där hemma. Har det varit så hela tiden eller är detta något som dykt upp nyligen för er? 

Lite saker du kan kika på:

• Börja med att starta om din router (om du inte redan gjort det)
  • Se över täckningen i ditt område här genom att skriva in din adress
  • Gäller detta alla dina enheter som är uppkopplade eller bara vissa?

Lämna en kommentar