Besvarat

Tres kryphål för att kunna strunta i lovade leveranstider.

  • 13 July 2018
  • 1 svar
  • 278 visningar

Jag beställde en iPad Pro med tillhörande abonnemang i tisdags. På beställningssidan stod det att leveranstiden var 2-3 dagar. Detta stod även i bekräftelsemejlet jag fick. Efter två dagar fick jag mejl om att min kreditkontroll var godkänd och att leveranstiden från det datumet var 2-3 dagar. Efter ytterligare en dag fick jag ett mejl om att varan skickats och att leveranstiden då ännu en gång var 2-3 dagar.

Jag känner mig ganska lurad då ni på beställningssidan när jag köpte produkten säger att det ska ta 2-3 dagar. INTE 6-9 dagar som det egentligen är.

Ett ganska fult knep för att få folk att tro att ni skickar varor snabbt. Jag förstår att tre måste ta kreditupplysning MEN då bör man lägga till de dagarna i den sammanlagda leveranstiden.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Jocke 16 July 2018, 16:03

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen till 3Community @MangeWelander!

När du gör ett köp via hemsidan sker kreditupplysningen så fort du trycker på köpknappen. I vissa fall behöver vi gå in och granska en order manuellt på grund av säkerhetsskäl. Dessvärre kan det påverka leveranstiden för just den beställningen.

Jag förstår verkligen frustrationen i att du inte mottog din iPad så snabbt som du hade hoppats på. Att behöva vänta på ett paket man har beställt längre än förväntat är inte roligt, det vet jag med egen erfarenhet.

En av de allra viktigaste anledningarna till att vi lanserade 3Community var för att vi ska kunna ta emot den här typen av feedback från våra kunder. Vi uppskattar det något enormt! Det gör så att vi ständigt kan förbättra rutiner, informationen på hemsidan mm.

Hoppas att du blir nöjd med din iPad Pro.

Svara