Besvarat

Uppdatering av leverans

  • 26 mars 2020
  • 2 svar
  • 106 visningar

Varför säger ni inte när Samsung galaxy s20 ultra ändrar leverans vecka? Måste man alltid ringa er varje vecka för för få reda på det! Ni har sagt nästa vecka kommer den i 3 veckor nu.

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till abonnemang

icon

Bästa svar av Nils 30 mars 2020, 09:07

Hejsan @Aly Ndione och varmt välkommen till forumet!

 

Vi beklagar verkligen att leveransen har dragit ut på tider. Just leveranstider är alltid preliminära och kan komma att ändras. Jag kikade på den beräknade leveransen på telefonen och den ska komma in i lager vecka 15. När vi får dessa från leverantören, så skickar vi direkt ut dom till kunder som har beställt. Vi gör allt vi kan för att dom som har beställt ska få sin telefon så fort det bara går.

 

Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +10

Hejsan @Aly Ndione och varmt välkommen till forumet!

 

Vi beklagar verkligen att leveransen har dragit ut på tider. Just leveranstider är alltid preliminära och kan komma att ändras. Jag kikade på den beräknade leveransen på telefonen och den ska komma in i lager vecka 15. När vi får dessa från leverantören, så skickar vi direkt ut dom till kunder som har beställt. Vi gör allt vi kan för att dom som har beställt ska få sin telefon så fort det bara går.

 

Beställde i butik också en samsung S20 ultra den 29/3. Skulle komma vecka 15. Idag mitten vecka 16. 

Svara