Skip to main content
Fråga

uppkoppling för 3 person efter byte autogiro.

  • 13 maj 2024
  • 1 svar
  • 16 visningar

har mobilabbonemang Tre för mig och 2 barn t min fru. Bytte bank årsskiftet till Länsförsäkringar, från SHB. Verkar som autogiro inte funkar, och barnens uppkoppling  inte funkar sen ca 24/2.

vad göra?

mvh ring gärna mig

Daniel

 

 

 

 

 

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 14 maj 2024

@DanielMA Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika frågor. Du kan kontakta kundservice här som kan hjälpa dig att se över detta. Kom ihåg att det är abonnemangsinnehavaren som behöver kontakta Tre.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies