Besvarat

Uppringd av återförsäljare

  • 10 October 2018
  • 2 svar
  • 1567 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej!!
Idag ringe någon upp mig som sa sig vara från tre och ville hjälpa mig med mina abonemang. Jag hade tydligen för höga fakturur från er och att jag betalade för surf jag inte använde, där för ville man sätta in ett tag på mina fakturur och även skicka två högtalare eller en tv till mig som mervärde för det jag betalar för mycket för surfen. Är det något 3 står bakom??

MVH
Benno

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 10 October 2018, 12:35

Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Benno!

Det låter rent spontant inte alls som något Tre skulle stå bakom men om du inte får bekräftelse från någon 3-anställd här på forumet rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för besked.

Om det var ett synligt nummer som du blev uppringd ifrån kan det vara bra att ha numret till hands när du ringer ifall personalen på Kundservice vill ha den uppgiften.

Det låter dock alltför bra för att vara sant och om det är sant så undrar jag var min TV är för jag har surfat knappt 100MB i månaden under rätt lång tid. : )
Användarnivå 5
Emblem +9
Hej @Benno vad kul att du har hittat hit!

Det låter inte som om du fått ett samtal från oss på Tre.Vi ger aldrig ut produkter gratis.

Jag skulle jättegärna vilja ta kontakt med dig och se över vilket telefonnummer som personen ringde från. Jag kommer undersöka detta.
Du kan skriva direkt till mig i PM.

Svara