Skip to main content

Uppsägning

  • 25 maj 2024
  • 1 svar
  • 241 visningar

Tycker att 3 har tvivelaktiga metoder för att hindra kunden från att säga upp avtal. I mitt fall får jag uppsägning på dagen både muntligt och bekräftat på mejl. Därefter, när jag inte vill förlänga och binda mitt bredband så bestraffar kundmottagaren mig med nya mejl med senarelagd uppsägning, samt en verbal otrevlig attityd och utskällning.

Undrar hur 3 ställer krav på attityder hos kundsupporten, och utbildar kundsupporten i styrande lagar och regler, moral och etik. 
3 tappar försäljning 25’/år (övriga avtal) på mig pga ovilja att säga upp två outnyttjade avtal, värde 2’, sådana klantar. Alla avtal kan ändras och sägas upp, det handlar sannolikt enbart om ovilja och försälningsprovision.

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 27 maj 2024

Detta är Nätgruppen, där vi diskuterar tekniska spörsmål. Vad är din fråga?


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies