Besvarat

Uppsägning abonnemang

  • 9 May 2019
  • 1 svar
  • 936 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej! Ringde er i februari tror jag det var och sa upp mitt mobila bredbandsabonnemang. Men ser att det fortsatt kommer fakturor med kostnad för det abonnemanget. Gäller nr 07XXXXXXXX, pratade med en tjej men kommer ej ihåg namnet, ni ser säkert någon anteckning om det eller har det noterat. Nu har jag fått en ny faktura för maj månad via autogiro. Skall då endast ha kvar abonnemanget för 07XXXXXXXX. Vill då att ni stoppar det NU och då krediterar mig för april månad som jag anser jag ej borde fått betala för.

återkom gärna och bekräfta!

tack!

mvh Tommy

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Tretin 10 May 2019, 10:04

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Tompa16!

Här på forumet har kundservice ingen närvaro, och då det är ett öppet forum rekommenderar jag inte att skriva ut kontakt- eller andra personuppgifter för ens egna säkerhet. :-)

Det låter som att du har en överenskommen uppsägning om att du ska flytta ut ditt nummer om det fortfarande är igång. Abonnemanget är igång då tills du flyttar ut numret för att eliminera situationer där man blir utan sitt nummer när man byter operatör.

Om det är så att du inte längre ska flytta ut ditt nummer är det bara meddela vår abonnemangsavdelning detta så hjälper dom dig avsluta ditt abonnemang. Du kan nå dom direkt på 0735 300 344 mellan 8-18 på vardagar.

Svara