Skip to main content
Besvarat

uppsägning av alla tjänster

• 9 januari 2025
  • 1 svar
  • 231 visningar

Jag vill avsluta alla mina tjänster hos er då det inte fungerar ej varken mobila bredbandet har inte fungerat på över 6: månader trots att jag har betalat vill avsluta alla mobilabonnemang då det inte går att ringa eller smsa.

Mvh Nikki

Bäst svar av Martin 3 kund i 19år

Nikki's skrev:

Jag vill avsluta alla mina tjänster hos er då det inte fungerar ej varken mobila bredbandet har inte fungerat på över 6: månader trots att jag har betalat vill avsluta alla mobilabonnemang då det inte går att ringa eller smsa.

@Nikki's Välkommen till 3Community 🎉

Låter väldigt tråkigt att du har problem med ditt mobila bredband. Har du varit i kontakt med 3:s tekniska support? Låter väldigt skumt att det inte fungerat på 6 månader 🤔

Men ni är mer än välkommen att kontakta 3:s kundtjänst för att lösa problemet och en eventuell uppsägning. 

Eftersom detta är ett publikt forum så får jag be er att ta bort er mejladress och mobilnummer i denna tråd, så det inte kommer i orätta händer 👍 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Nikki's skrev:

@Nikki's Välkommen till 3Community 🎉

Låter väldigt tråkigt att du har problem med ditt mobila bredband. Har du varit i kontakt med 3:s tekniska support? Låter väldigt skumt att det inte fungerat på 6 månader 🤔

Men ni är mer än välkommen att kontakta 3:s kundtjänst för att lösa problemet och en eventuell uppsägning. 

Eftersom detta är ett publikt forum så får jag be er att ta bort er mejladress och mobilnummer i denna tråd, så det inte kommer i orätta händer 👍 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies