Fråga

uttökade till extra abonemang + ipad, ej fått simkort än

  • 21 July 2022
  • 1 svar
  • 103 visningar

Beställde ipad + uttökade mitt nuvarande abonnemang, fick hem ipad förra veckan, fick dock aldrig hem något simkort. Kan ni möjligtvis skicka ett nytt? Förmodligen måste det ha försvunnit med posten.


1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Mattesakko Hej,

 

det finns några olika sätt att skaffa ett nytt simkort. 👨🏾‍💻

  • Om din iPad har stöd för eSIM är det enklast att du beställer ett nytt via Mitt3. Då levereras det direkt, QR-koden som du ska skanna dyker upp på skärmen.
  • Du kan även beställa ett nytt fysiskt simkort inne på Mitt3. 
  • Har du en 3Butik i närheten kan du där få ett nytt simkort direkt över disk.
  • Kundservice kan självklart skicka ut ett nytt till dig. Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara