jag har en surfplatta som jag har hemma och en som jag tänkte ha med mig när jag är ute kan man då ha ett tvilling kort i den så man slipper att flytta kortet hela tiden och vad kostar det ???? då måste man ha den ena stängd när man använder den andra
bRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hejsan @Poholmstrom !
Varmt välkommen till forumet!
Det går att lösa med ett 3Extra SIM så slipper du flytta ditt SIM-kort fram och tillbaka. 3Extra SIM går inte att beställa via vår hemsida för det behöver lite administrativt arbete för att fungera som tänkt - så du behöver beställa det igenom din närmsta 3Butik eller kundservice. 3Extra SIM sätter dig tillbaka 49 kronor i månaden och har en månads uppsägningstid. 3Extra SIM delar surfen med ett annat eller flera abonnemang vilket gör att du kan nyttja surfen i exempelvis ditt bredbandsabonnemang genom 3Extra SIM-kortet. I övrigt ingår det inget annat i 3Extra SIM, så ringer du eller SMSar kostar det extra utöver månadskostnaden. Du hittar en prislista här på tre.se.
Varmt välkommen till forumet!
Det går att lösa med ett 3Extra SIM så slipper du flytta ditt SIM-kort fram och tillbaka. 3Extra SIM går inte att beställa via vår hemsida för det behöver lite administrativt arbete för att fungera som tänkt - så du behöver beställa det igenom din närmsta 3Butik eller kundservice. 3Extra SIM sätter dig tillbaka 49 kronor i månaden och har en månads uppsägningstid. 3Extra SIM delar surfen med ett annat eller flera abonnemang vilket gör att du kan nyttja surfen i exempelvis ditt bredbandsabonnemang genom 3Extra SIM-kortet. I övrigt ingår det inget annat i 3Extra SIM, så ringer du eller SMSar kostar det extra utöver månadskostnaden. Du hittar en prislista här på tre.se.
Uppdatering! 3 erbjuder inte 3Extra SIM längre. Man måste istället köpa 3Extra Användare för 99 kr/månaden nu.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.