Besvarat

Vad kostar tvillingkort?

  • 21 January 2019
  • 2 svar
  • 26648 visningar

jag har en surfplatta som jag har hemma och en som jag tänkte ha med mig när jag är ute kan man då ha ett tvilling kort i den så man slipper att flytta kortet hela tiden och vad kostar det ???? då måste man ha den ena stängd när man använder den andra

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tretin 23 January 2019, 13:48

Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Poholmstrom!

Varmt välkommen till forumet! ☺️

Det går att lösa med ett 3Extra SIM så slipper du flytta ditt SIM-kort fram och tillbaka. 3Extra SIM går inte att beställa via vår hemsida för det behöver lite administrativt arbete för att fungera som tänkt - så du behöver beställa det igenom din närmsta 3Butik eller kundservice. 3Extra SIM sätter dig tillbaka 49 kronor i månaden och har en månads uppsägningstid. 3Extra SIM delar surfen med ett annat eller flera abonnemang vilket gör att du kan nyttja surfen i exempelvis ditt bredbandsabonnemang genom 3Extra SIM-kortet. I övrigt ingår det inget annat i 3Extra SIM, så ringer du eller SMSar kostar det extra utöver månadskostnaden. Du hittar en prislista här på tre.se.

Uppdatering! 3 erbjuder inte 3Extra SIM längre. Man måste istället köpa 3Extra Användare för 99 kr/månaden nu. 

Svara