Skip to main content

Sonen stängt av nyligen avliden farfars mobil, som kopplad till vår familj. Vi har inte längre plastkort med PIN/PUK . Info i er support stämmer inte; det ser inte ut på hemsidan som det står att det gör (för gammal info?) Puk kommer inte fram under abbonnemangsinformation!

Hejsan 😉, @Annaan 

https://www.tre.se/

Logga in med din registrerade mejladress på hemsidan > Välj telefonnumret det gäller under rubriken "Abonnemang" → 

Sen längre ner på höger sida finner du rubriken “ Djupdyk i abonnemanget.” Och klickar dig vidare på → Abonnemangsdetaljer. 

Där ska du kunna se PUK-Kod för det telefonnumret.

 

/F


Hittade till slut, men beskrivningen hur det ska hittas stämmer inte.


Puk kod jag behöver 


Puk kod jag behöver 

@Meruem Bajrami All information om ditt simkort, PUK-kod, finns på Mitt3 om du skrollar längst ner till abonnemangsdetaljer.

 


Lämna en kommentar