Hej. Jag har varit kund i hur många år som helst hos er. När min telefon var färdigblandad för ca 6mån sedan och inga bindningstider fanns kvar gick jag till butiken i Karlskrona. Fick då ett abonnemang med med en extra användare och mobilt bredband (som jag haft i över 2år) för 540kr. Alltså bredband och ett telefonabonnemang med en extra användare, inga telefoner på avbetalning. Det visade sig att fakturan har landat på 980 - 1100kr. Panik!! Långtidsjukskriven och skulle få en mindre faktura med detta. Tjejen skulle ordna detta men allt bara har pågått. Varit där. Fått någon faktura reducerad. Samma sak nästa månad osv osv. Hon skulle ordna alla kommande fakturor men ser att jag betalat över 800kr förra månaden. Var på tre för någon månad sedan igen och träffade en man som skulle hjälpa mig. Undrar nu vad hans namn är. Det är den egentliga frågan till er!!! Vi bestämde att jag ska lösa ut på denna faktura routern. Betalat 2,5år på den. Ändå 1700kr kvar. Andra operatörer änder att det är skyhögt pris för den halvdåligt routern. Men så är det. Summan för min månadskostnad blir när den är utlöst 500kr. Då för en betald telefon betald router med obegränsad surf och abonnemang på en telefon med medelsurf. Jag vill komma i kontakt med mannen på tre eftersom det inte finns någon korrigering av router eller abonnemang på denna faktura. Var ser jag vem som hjälpte mig???
Fråga
var hittar jag säljarens namn som hjälpte mig i tre butiken
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.