Besvarat

Var kan jag se hur lång bindningstid jag har kvar?

  • 9 October 2018
  • 2 svar
  • 4454 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hur lång bindningstid har jag på mitt abonnemang 070-XXXXXXX //Med vänlig hälsning Johan T

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Pettersson 9 October 2018, 15:14

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

till att börja med skulle jag rekommendera att du inte lägger ut ditt nummer här på 3Community eftersom det är ett öppet ställe där alla kan se vad som skrivs :)

Eftersom just detta är ett öppet ställe så kan man inte få reda på sin bindningstid direkt härigenom, men det går faktiskt ganska enkelt att ta reda på den själv.

Via Mitt3 på datorn
  1. Logga in på Mitt3 via tre.se
  2. Gå till "Abonnemang" och välj ditt abonnemang om det behövs.
  3. Precis under namnet står det vilken abonnemangsform du har och därunder står det när din bindningstid slutar och när du kan förlänga ditt abonnemang.
Via Mitt3 som app
  1. Öppna Mitt3-appen och logga in om det behövs.
  2. Välj ditt abonnemang och sedan fliken "Abonnemang" längst ner.
  3. Högst upp ser du vilken abonnemangsform du har och under när din bindningstid går ut samt när du kan förlänga ditt abonnemang.
Hittade du din bindningstid? Om inte, så kan kundtjänst hjälpa till. Du når dem på 0735-300 400. Önskar du istället att maila eller chatta med 3Kundservice, kan du göra det här. 🙂
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Johan!

Jag kan se i rullorna att du har bindningstid till åtminstone juni månad 2057. : )

Skämt åsido så är 3Community inte en del av 3:s Kundservice utan till för att ge kunder en möjlighet att hjälpa andra kunder genom att dela med sig av kunskap och erfarenhet.

Därmed har jag ingen möjlighet att se din bindningstid men du kan själv enkelt kolla upp den genom att antingen titta på ditt abonnemangsavtal eller logga på in på Mitt3 via Tre.se, klicka på "Abonnemang" och välja det abonnemangsnummer det gäller. I den översikt du ser överst på den sidan du kommer till kan du till vänster se när din bindningstid löper ut.

Ifall du inte har möjlighet att logga in på Mitt3 eller har tillgång till ditt abonnemangsavtal kan du alltid få den uppgiften från Kundservice på 0735 - 300 400.

Edit: 2:a på den pucken. : P

Svara