Besvarat

Varför är mitt avtal fortfarande aktivt?

  • 3 December 2021
  • 1 svar
  • 102 visningar

Varför är avtalet för detta nummer fortfarande aktivt?

icon

Bäst svar av JeppePeppe 6 December 2021, 09:31

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan, och välkommen till 3Community @Sikkum:rainbow:

Svårt att säga så här utan översikt om abonnemanget, men ett vanligt skäl till att ett abonnemang fortfarande är aktivt efter man sagt upp det är ifall man begärt att behålla numret hos en annan operatör. I dessa fall lägger vi in numret som “ledigt” och det är först efter att den nya operatören beställt en nummerflytt som abonnemanget hos oss stängs ned.
Vill man inte längre behålla numret så är det därför viktigt att kontakta oss så att vi kan stänga ned den.

Kan det ha varit detta som varit problemet? Om inte, så går det naturligtvis att kontakta kundservice för att se över vad som skett. Återkom gärna med hur det gått så att andra som har samma fundering kan få svar :wink:

Svara