Besvarat

Varför betalar jag för Spotify när ni har fri musikstreaming?

  • 15 juni 2019
  • 3 svar
  • 73 visningar

Hej,

jag trodde Spotify ingick i mitt abonnemang, men ser att det dras från mitt konto?

Mvh
hannah

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 17 juni 2019, 08:17

Hej @hnawik, välkommen till 3Community.

I våra abonnemang har vi något så fantastiskt som fri musikstreaming. Det innebär att du kan lyssna på musik, från t.ex. Spotify utan att det påverkar den datamängd som ingår i ditt abonnemang. All information om Musikstreaming hittar du på vår hemsida.

Mitt3 kan du se hur mycket data musikstreamingen har använt.

Notera att du själv behöver en prenumerationstjänst för någon av dessa tjänsterna.
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @hnawik, välkommen till 3Community.

I våra abonnemang har vi något så fantastiskt som fri musikstreaming. Det innebär att du kan lyssna på musik, från t.ex. Spotify utan att det påverkar den datamängd som ingår i ditt abonnemang. All information om Musikstreaming hittar du på vår hemsida.

Mitt3 kan du se hur mycket data musikstreamingen har använt.

Notera att du själv behöver en prenumerationstjänst för någon av dessa tjänsterna.
Mitt problem är att pengar dras från mitt konto från Spotify. Det borde det inte göra om det ingår.
Användarnivå 4
Emblem +10
Mitt problem är att pengar dras från mitt konto från Spotify. Det borde det inte göra om det ingår.

Spotify behöver du själv betala för, det är inget som ingår i abonnemanget. Det som ingår är fri musikstreaming, det innebär att den datamängd som Spotify använder sig av, den kommer inte att dras ifrån den ordinarie datamängd som ingår i ditt mobilabonnemang hos oss på Tre.

Svara