Skip to main content
Besvarat

varför får man ett meddelande om att din surf är slut för denna månad när man har obegränsat

• 30 december 2023
  • 3 svar
  • 395 visningar

Hur kan surfen ta slut när man har obegränsat surf

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Fatemehazar!

Precis som @Pettersson skriver, så låter det som att det är någon notis från telefonens inställningar. Ifall du har ett obegränsat abonnemang i telefonen, så ska inte surfen ta slut 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 1 januari 2024

@Fatemehazar Hej,

är detta ett SMS som har kommit eller en notis från din mobil? Vissa telefoner har inställningar som kan påverka vad som visas. Fungerar surfen för dig?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 8 januari 2024

Hejsan @Fatemehazar!

Precis som @Pettersson skriver, så låter det som att det är någon notis från telefonens inställningar. Ifall du har ett obegränsat abonnemang i telefonen, så ska inte surfen ta slut 😊

• Nykomling
  • 25 december 2024

Jag fick ett SMS från Tre inatt om att min surf är slut, men att jag till ockerpriser (99 kr för 1 gb) kan fylla på med mer. Detta som det samtidigt står på Mina Sidor att jag har drygt 40 gb kvar. Idag har kundtjänsten stängt.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies