Varför försvann pott abonnemanget??
Känns som det var bara för att strypa möjligheterna för kunder att ha ett bra abonnemang. Nu kostar allt extra istället...
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Svar
Varför togs Pott-abonnemangen bort?
Bäst svar av Pettersson
Hej,
nu jobbar jag inte på 3, men kan tänka mig att de har att göra med några olika anledningar.
I takt med att mobiler blir mer avancerade och fler säger upp sina fasta telefoner, används mobilerna mer och många vill ha en fast kostnad varje månad. Pottabonnemangen kunde ju ha en varierande kostnad varje månad, beroende på användande.
Enkelheten har man nog också tänkt på, det är enklare att ha ett abonnemang där allt ingår i jämförelse med ett abonnemang där man behöver välja till olika saker. Att surf, samtal, sms och mms dessutom ingår gör det ännu enklare.
När du skriver att allt kostar extra - vad är det du tänker på då?
nu jobbar jag inte på 3, men kan tänka mig att de har att göra med några olika anledningar.
I takt med att mobiler blir mer avancerade och fler säger upp sina fasta telefoner, används mobilerna mer och många vill ha en fast kostnad varje månad. Pottabonnemangen kunde ju ha en varierande kostnad varje månad, beroende på användande.
Enkelheten har man nog också tänkt på, det är enklare att ha ett abonnemang där allt ingår i jämförelse med ett abonnemang där man behöver välja till olika saker. Att surf, samtal, sms och mms dessutom ingår gör det ännu enklare.
När du skriver att allt kostar extra - vad är det du tänker på då?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.