Hej jag köpte precis en ny mobil, och med det fick jag 2000kr rabatt på mobilen ifall jag ville starta ett abonnemang på 3 med 3världen 25gb, med en bindningstid på 12 månader. Problemet är att jag har ingen aning hur jag aktiverar det abonnemanget. Jag är redan kund på 3, eller min pappa är det oxh har mig registrerad som barn med 3världen 25gb sedan 2018.
Innan jag gick igenom med betalningen skrev jag in att jag redan var kund på 3 med mitt nummer, och att jag gärna vill behålla mitt telefonnummer. Jag delar bild på hur det såg ut.
Nu vet jag ej hur jag aktiverar det nya abonnemanget, som jag skulle ha fått från Samsung och 3, för ta över från min pappas abonnemang. Samtidigt som jag betalade för detta så ändrade min pappa mitt abonnemang från 3 världen 25gn till 3 extra användare (min syster har fortfarande 3 världen), så att vi båda inte skulle betala för samma abonemang ggr2.
På appen och sidan mitt 3 står det att jag endast har 10mg I mitt abonnemang (3extra användare). Vilket är sant då jag ej har kunnat surfa denna månad.
Valet aktiverar Sim kort, som finns på appen och sodan, är nog sättet jag löser detta. Men för det behöver jag ett Sim kortnummer. Vilket jag ej har (tror jag) fått. Iaf ine via post, mail, eller sms.
Detta är ett ganska brotskande problem efter jag ej har någon data denna månad, vilket jag desperat kommer att behöva de nästkommande dagarna. Skriver detta såhär sent eftersom jag fick tag på min mobil igår, och hoppades att detta abonnemang hade resan varit inprogramerad I mobilen eller något sånt. Efter att jag skulle fått Sim kortet i samma paket.
Tack så hemskt mycket för svar.