Besvarat

Vart hittar jag min bindningstid?

Har jag förstått det rätt...
Abonnemanget är bundet till 2020-09-25.
Och där efter kan jag byta tex operatör eller abonnemang.
Och 2020-06-26 ? Är det datumet som är då man måste säga upp abonnemanget? Om man vill tex vill byta operatör eller abonnemang? För att det ska gälla 2020-09-25?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av niiveus 16 november 2018, 10:02

Halloj där @CharLo!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

Precis, din bindningstid på bilden är till 2020-09-25, och man kan som tidigast förlänga sitt abonnemang tre månader innan sin bindningstid löper ut vilket blir 2020-06-26 i detta fall.

Om du skulle vilja byta operatör så räknar du från när bindningstiden tar slut och inte från när det går som tidigast kan förlänga. Ha också i åtanke att du har en månads uppsägningstid.

Sist men inte minst, ha en fortsatt underbar dag!

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +9
Halloj där @CharLo!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

Precis, din bindningstid på bilden är till 2020-09-25, och man kan som tidigast förlänga sitt abonnemang tre månader innan sin bindningstid löper ut vilket blir 2020-06-26 i detta fall.

Om du skulle vilja byta operatör så räknar du från när bindningstiden tar slut och inte från när det går som tidigast kan förlänga. Ha också i åtanke att du har en månads uppsägningstid.

Sist men inte minst, ha en fortsatt underbar dag!

Svara

Vi använder cookies

Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

Acceptera Cookie settings