Besvarat

Vart lämnar jag mitt klagomål/feedback?

  • 15 June 2020
  • 9 svar
  • 1980 visningar

Hej

 

Jag önskar att göra ett klagomål på kundservice? Och därför önskar jag en e-mail adress på någon som inte sitter i kundservice, men kanske är chef för kundservice. Det värker ju inte klokt att skicka en klaga till dom som jag klagar på???

 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Jocke 15 June 2020, 16:17

Visa original

9 svar

Användarnivå 5
Emblem +10

Hej @Pgb1969 och välkommen till 3Community.

Tråkigt att läsa att det har kommit till den punkten att du önskar lämna klagomål på kundservicen du mottagit.

Efter varje kundkontakt du som kund har med kundservice så ges möjligheten att besvara ett frågeformulär med hur du tycker att hanteringen, bemötandet osv har varit. Det går även att lämna övrig feedback eller klagomål på förbättringsområden i det formuläret om så önskas. 

Möjligheten att kontakta kundservice för att förmedla dina åsikter kring ett särskilt ärende, produkt eller vad det nu kan vara finns givetvis också. 

Om du vill feedback till någon annan än kundservice går det utmärkt att göra det till vår Kund ombud. Du kan hitta mer information och kontaktuppgifter på länken nedan:

Tres Kundombud

Det är inte bara en medarbetare som har gjort fel, och att man glömmer att göra en ordra ser man ju först när produkten inte kommer frem. Och då har man svarat på formuläret. Men det är kanske därför att den är så dårlig, att man inte kan lämna ett klagomål 🤔

Och som sagt så önskar jag inte klaga till den som har gjort fel men kanske till en chef eller sådan. Eller jag har gjort det men det har inte hjälpt. Dom fortsätter att glömma och göre fel 

Hej! Jag fick ett sms om att mitt abbonemang var spärrat för att jag inte betalat min faktura. Nu har jag gjort det för en timme sedan men abonnemanget är fortfarande spärrat. Har startat om mobilen osv men ingenting funkar? Jag betalade den via Swish två tiden ändå Och det har inte hänt någonting

Användarnivå 7
Emblem +10

Och som sagt så önskar jag inte klaga till den som har gjort fel men kanske till en chef eller sådan. Eller jag har gjort det men det har inte hjälpt. Dom fortsätter att glömma och göre fel 

 

@Pgb1969 - Tack för att du tar dig tiden och vill hjälpa oss att bli bättre. 

Om du vill framföra feedback till någon annan än kundservice går det utmärkt att göra det till vår Kund ombud. Du kan hitta mer information och kontaktuppgifter på länken nedan:

Tres Kundombud

Jag hoppas ni skickar mej uppsägning fortast möjligt haft problem 1 år det räcker nu Göran

Sämsta operatör jag haft bor Uppsala inte boden nätet katastrof.Göran

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Göran5727!

Ledsen att täckningen är bristande där du bor. Jag rekommenderar dig att felanmäla detta.

Vid en felanmälan tittar en av våra handläggare hos vår tekniska avdelning över din situation och försöker hitta anledningen och en lösning på problemet som du upplever. De återkommer sedan med ett lösningförslag.
 Du når vår telefonsupport som hantererar detta på 0735 300 400 eller 300 från din 3Mobil under öppettiderna vardagar mellan 08:00 - 19:00 :grin:

Men det hjälper inte ringa er.Har haft problem1år.Ni är helt värdelösa hjälpa till.Ni har dåligt nätverk sämsta av alla bara erkänna.Om jag vore er lägg ner

Svara