Besvarat

Vill ha en Ombehandlingar av det nya avtalet ?

  • 9 October 2019
  • 4 svar
  • 140 visningar

Hade tecknat ett nytt avtal i July i år 2019, ( den gamla avtalet går it i September 2019 ) men efter det fick vi problem med Wifii i hemmet. Så ringde och dom fixade problemet .. men efter som vi inte såg att ett nytt avtal var skickas efter den samtalet fick vi då två Olika avtals års tid och teckning !
Hur kan vi for en Ombehadling på vårt ärande ?
icon

Bäst svar av Emanuel 11 October 2019, 09:43

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan @Quyen T.T och välkommen till forumet!


Du kan kontakta vår kundservice så kikar en handläggare på detta tillsammans med dig.
Måste det jag göra det genom att ringa kundservice eller kan jag email dom ?
Användarnivå 5
Emblem +9
Du kan mejla dom på kundservice@tre.se 😁
Tack Emil för din hjälp !

Svara