Skip to main content
Nykomling
September 10, 2024
Besvarat

Pixel Watch 3 LTE

• September 10, 2024
  • 3 svar
  • 344 visningar

Jag undrar om nya Pixel Watch 3 LTE som börjar säljas idag 10/9 har stöd för eSim och er tjänst för anslutning av smartklockor

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @MagnusO! 👋

Just nu har vi inget eSIM stöd för Google Pixel klockorna. Det är något vi tittar på, men jag kan tyvärr inte svara på när det i sådana fall kommer.

Det tar lång tid att få det att fungera, och därav är det tyvärr lite otydliga svar. 

Jag håller tummarna för att vi får in det snart! 😎

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
September 12, 2024

Hejsan @MagnusO! 👋

Just nu har vi inget eSIM stöd för Google Pixel klockorna. Det är något vi tittar på, men jag kan tyvärr inte svara på när det i sådana fall kommer.

Det tar lång tid att få det att fungera, och därav är det tyvärr lite otydliga svar. 

Jag håller tummarna för att vi får in det snart! 😎

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
September 15, 2024

Samma svar gavs dock redan när vi frågade om stödet när Pixel Watch 2:a kom, så håll inte andan att det kommer komma, känns inte som att det jobbas på i någon rasande takt.

Rookie
December 17, 2025

Pixel Watch 4 finns ute och litar bäst ihop med Pixel 10 telefoner. Klockan fungerar i LTE version med Telia, Telenor och Tele2. Den fungerar också med Tre i England dvs det finns redan ett arbete utfört inom tre för att ge den stöd .

Om det inte kommer att fungera får vi byta operatör.....