Skip to main content
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
February 10, 2022

Samsung och Galaxy S22-serien.

• February 10, 2022
  • 3 svar
  • 239 visningar

Så, nu är det ute. Cat is out of the bag så att säga. 

S22+ i rosa. 

S22 bjöd på mer av förra årets enligt mig dominerande design och forsätter i enligt folk byggkvalitet som bjuder upp till riktigt rättvis dans med Apple. Lite “boxigare” men otroligt snygga. 
i europa får vi Exynos från Samsung som i år ska vara ett riktigt bitit monster bland processorer. 

Note är död, länge lever s22 Ultra.

S22 Ultra.

Samsung har bytt ut Note-linjen till Fold och på så sätt dog lite min favorit bland Samsung-lurar. Deras märkliga Phablet med penna. Men nu är den tillbaka, i nytt namn men utseendet går inte att ta fel på, hade telefonen hetat Note 22 Ultra hade den fortfarande sett likadan ut. 

Exynos är hem, börjar på 8 gb ram och slutar på 12Gb ram för de större lagringskonfigurationerna. 

Här kan ni förköpa alla modeller från Tre

Ni som är Samsung-folk, va känner ni för årets uppgradering? Själv skulle jag nog snegla mot Ultra-varianten några gånger extra. 

3 svar

Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
February 10, 2022

Så, nu är det ute. Cat is out of the bag så att säga. 

S22+ i rosa. 

S22 bjöd på mer av förra årets enligt mig dominerande design och forsätter i enligt folk byggkvalitet som bjuder upp till riktigt rättvis dans med Apple. Lite “boxigare” men otroligt snygga. 
i europa får vi Exynos från Samsung som i år ska vara ett riktigt bitit monster bland processorer. 

Note är död, länge lever s22 Ultra.

S22 Ultra.

Samsung har bytt ut Note-linjen till Fold och på så sätt dog lite min favorit bland Samsung-lurar. Deras märkliga Phablet med penna. Men nu är den tillbaka, i nytt namn men utseendet går inte att ta fel på, hade telefonen hetat Note 22 Ultra hade den fortfarande sett likadan ut. 

Exynos är hem, börjar på 8 gb ram och slutar på 12Gb ram för de större lagringskonfigurationerna. 

Här kan ni förköpa alla modeller från Tre

Ni som är Samsung-folk, va känner ni för årets uppgradering? Själv skulle jag nog snegla mot Ultra-varianten några gånger extra. 

Jag en Note användare! Använder S Pen väldigt mycket. Om den nu ska heta S 22 spelar mig ingen roll. Tror själva upplevelsen och utseendet är det samma. 😍

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
Chipsgeneralen
Superhjälte
ChipsgeneralenSuperhjälteTrådskapare
Superhjälte
February 10, 2022

Jag en Note användare! Använder S Pen väldigt mycket. Om den nu ska heta S 22 spelar mig ingen roll. Tror själva upplevelsen och utseendet är det samma. 😍

Men exakt. Smart av Samsung att “tajta” upp sitt utbud. 

Rykten säger ju också att dessa telefoner kommer få 4 år av android uppdateringar och 5 år säkerhetsuppdateringar. Det är sjukt bra om detta stämmer.

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
February 10, 2022

Jag är helt klart såld på S22 Ultra i denna serie. Förutom den otroliga kameran de lagt in, så verkar skärmen vara helt fantastisk. 

Sen får man inte glömma den batterisnåla, prestandahöjande processorn dem fått ner till 4 nanometer :heart_eyes:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.