Skip to main content

Samsung och Galaxy S22-serien.

• February 10, 2022
  • 3 svar
  • 229 visningar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38

Så, nu är det ute. Cat is out of the bag så att säga. 

S22+ i rosa. 

S22 bjöd på mer av förra årets enligt mig dominerande design och forsätter i enligt folk byggkvalitet som bjuder upp till riktigt rättvis dans med Apple. Lite “boxigare” men otroligt snygga. 
i europa får vi Exynos från Samsung som i år ska vara ett riktigt bitit monster bland processorer. 

Note är död, länge lever s22 Ultra.

S22 Ultra.

Samsung har bytt ut Note-linjen till Fold och på så sätt dog lite min favorit bland Samsung-lurar. Deras märkliga Phablet med penna. Men nu är den tillbaka, i nytt namn men utseendet går inte att ta fel på, hade telefonen hetat Note 22 Ultra hade den fortfarande sett likadan ut. 

Exynos är hem, börjar på 8 gb ram och slutar på 12Gb ram för de större lagringskonfigurationerna. 

Här kan ni förköpa alla modeller från Tre

Ni som är Samsung-folk, va känner ni för årets uppgradering? Själv skulle jag nog snegla mot Ultra-varianten några gånger extra. 

3 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Så, nu är det ute. Cat is out of the bag så att säga. 

S22+ i rosa. 

S22 bjöd på mer av förra årets enligt mig dominerande design och forsätter i enligt folk byggkvalitet som bjuder upp till riktigt rättvis dans med Apple. Lite “boxigare” men otroligt snygga. 
i europa får vi Exynos från Samsung som i år ska vara ett riktigt bitit monster bland processorer. 

Note är död, länge lever s22 Ultra.

S22 Ultra.

Samsung har bytt ut Note-linjen till Fold och på så sätt dog lite min favorit bland Samsung-lurar. Deras märkliga Phablet med penna. Men nu är den tillbaka, i nytt namn men utseendet går inte att ta fel på, hade telefonen hetat Note 22 Ultra hade den fortfarande sett likadan ut. 

Exynos är hem, börjar på 8 gb ram och slutar på 12Gb ram för de större lagringskonfigurationerna. 

Här kan ni förköpa alla modeller från Tre

Ni som är Samsung-folk, va känner ni för årets uppgradering? Själv skulle jag nog snegla mot Ultra-varianten några gånger extra. 

Jag en Note användare! Använder S Pen väldigt mycket. Om den nu ska heta S 22 spelar mig ingen roll. Tror själva upplevelsen och utseendet är det samma. 😍

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Trådskapare
  • Superhjälte
  • February 10, 2022

Jag en Note användare! Använder S Pen väldigt mycket. Om den nu ska heta S 22 spelar mig ingen roll. Tror själva upplevelsen och utseendet är det samma. 😍

Men exakt. Smart av Samsung att “tajta” upp sitt utbud. 

Rykten säger ju också att dessa telefoner kommer få 4 år av android uppdateringar och 5 år säkerhetsuppdateringar. Det är sjukt bra om detta stämmer.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • February 10, 2022

Jag är helt klart såld på S22 Ultra i denna serie. Förutom den otroliga kameran de lagt in, så verkar skärmen vara helt fantastisk. 

Sen får man inte glömma den batterisnåla, prestandahöjande processorn dem fått ner till 4 nanometer :heart_eyes: