Skip to main content

Samsung och Galaxy S22-serien.

• 10 februari 2022
  • 3 svar
  • 223 visningar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38

Så, nu är det ute. Cat is out of the bag så att säga. 

S22+ i rosa. 

S22 bjöd på mer av förra årets enligt mig dominerande design och forsätter i enligt folk byggkvalitet som bjuder upp till riktigt rättvis dans med Apple. Lite “boxigare” men otroligt snygga. 
i europa får vi Exynos från Samsung som i år ska vara ett riktigt bitit monster bland processorer. 

Note är död, länge lever s22 Ultra.

S22 Ultra.

Samsung har bytt ut Note-linjen till Fold och på så sätt dog lite min favorit bland Samsung-lurar. Deras märkliga Phablet med penna. Men nu är den tillbaka, i nytt namn men utseendet går inte att ta fel på, hade telefonen hetat Note 22 Ultra hade den fortfarande sett likadan ut. 

Exynos är hem, börjar på 8 gb ram och slutar på 12Gb ram för de större lagringskonfigurationerna. 

Här kan ni förköpa alla modeller från Tre

Ni som är Samsung-folk, va känner ni för årets uppgradering? Själv skulle jag nog snegla mot Ultra-varianten några gånger extra. 

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Chipsgeneralen skrev:

Så, nu är det ute. Cat is out of the bag så att säga. 

S22+ i rosa. 

S22 bjöd på mer av förra årets enligt mig dominerande design och forsätter i enligt folk byggkvalitet som bjuder upp till riktigt rättvis dans med Apple. Lite “boxigare” men otroligt snygga. 
i europa får vi Exynos från Samsung som i år ska vara ett riktigt bitit monster bland processorer. 

Note är död, länge lever s22 Ultra.

S22 Ultra.

Samsung har bytt ut Note-linjen till Fold och på så sätt dog lite min favorit bland Samsung-lurar. Deras märkliga Phablet med penna. Men nu är den tillbaka, i nytt namn men utseendet går inte att ta fel på, hade telefonen hetat Note 22 Ultra hade den fortfarande sett likadan ut. 

Exynos är hem, börjar på 8 gb ram och slutar på 12Gb ram för de större lagringskonfigurationerna. 

Här kan ni förköpa alla modeller från Tre

Ni som är Samsung-folk, va känner ni för årets uppgradering? Själv skulle jag nog snegla mot Ultra-varianten några gånger extra. 

Jag en Note användare! Använder S Pen väldigt mycket. Om den nu ska heta S 22 spelar mig ingen roll. Tror själva upplevelsen och utseendet är det samma. 😍

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Skribent
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • 10 februari 2022
Martin - 3 kund i 15år skrev:

Jag en Note användare! Använder S Pen väldigt mycket. Om den nu ska heta S 22 spelar mig ingen roll. Tror själva upplevelsen och utseendet är det samma. 😍

Men exakt. Smart av Samsung att “tajta” upp sitt utbud. 

Rykten säger ju också att dessa telefoner kommer få 4 år av android uppdateringar och 5 år säkerhetsuppdateringar. Det är sjukt bra om detta stämmer.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 10 februari 2022

Jag är helt klart såld på S22 Ultra i denna serie. Förutom den otroliga kameran de lagt in, så verkar skärmen vara helt fantastisk. 

Sen får man inte glömma den batterisnåla, prestandahöjande processorn dem fått ner till 4 nanometer :heart_eyes:

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies