Skip to main content
News

Apple One Tips!

• 24 augusti 2023
  • 29 svar
  • 1562 visningar
Apple One Tips!
Hjälpte inlägget dig med din fråga?
Visa första inlägg

29 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 30 januari 2024

@agpath Hmm, är det ett meddelande du ser när du försöker beställa det? Eller har du fått en länk på SMS som du trycker på? 

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 370 kommentarer
  • 30 januari 2024
Pettersson skrev:

@agpath Hmm, är det ett meddelande du ser när du försöker beställa det? Eller har du fått en länk på SMS som du trycker på? 

Meddelandet kommer från Apple efter att jag har verifierat betalningen via länken i mailet. Det står först att jag får Apple TV+ gratis i tre månader. I nästa steg kontrolleras mina abonnemang och då kommer det att erbjudandet ej går att aktivera på mitt befintliga abonnemang (One Family).

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 30 januari 2024

@agpath Jaha, då hänger jag med. Nej, du kan inte få Apple TV+ utan kostnad i tre månader eftersom du redan har Apple One. Du behöver då avsluta Apple One och ha tjänsterna separat om du ska kunna få en tjänst utan kostnad.

Erbjudandet Tre har gällande Apple One fritt i tre månader gäller mobilabonnemang. Apple TV+ verkar gälla bredbandsabonnemang också. 

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 370 kommentarer
  • 30 januari 2024

Det var det jag misstänkte och den föreslagna lösningen blir för krånglig. 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies