Skip to main content
Superhjälte
March 3, 2022

Peek Performance - 8 mars 2022

• March 3, 2022
  • 13 svar
  • 1364 visningar

Apple har i dagarna bjudit in till ett nytt event som kallas Peek Performance. Det hålls den 8 mars. 

Det finns flera rykten om vad som kan tänkas presenteras under detta event. De populäraste verkar vara uppdateringar till iPhone SE (nu med 5G), iPad Air, Mac mini och MacBook Pro. Det kan även vara så att det blir några uppdateringar eller förändringar av Apples tjänster som presenteras. 

Eventet går att följa från 19.00 på Apples amerikanska sajt, här. 🌍

Jag tycker det ska bli mest spännande att se vad som händer med en eventuellt ny iPhone SE. Det kan ju bli en av de mest kompletta telefonerna på marknaden!

13 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
March 9, 2022

Håller helt med dig om skärmar överlag. Även fast jag köpte en 2021 Samsung TV så upplever jag min några år gamla Apple TV fortfarande som snabbare. Hade gärna lagt till någon tusenlapp för en bättre Smart TV-upplevelse! 

@Pettersson @Chipsgeneralen Samma här, skaffade en ny Smart-TV nyligen men finner mig alltid vara på min Apple TV 4K hela tiden. Kanske en yta för Apple att nyttja? :thinking:

Gällande iPad Air, så är en liten detalj den nya blåa färgen som är så mycket snyggare, den förra var väldigt dov. :yum:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
March 9, 2022

Ja, the Verge pratar alltid ju om att Apple hade dominerat marknaden med en skärm inbyggd Apple TV och perfekt synergi med iOS/iPadOS/MacOS. 

och även rent kvalite på skärmen, menar deras mobiler/skärmar är ju nästan bäst in business. Framförallt så är det väldigt trogna färger och välkalibrerade . Dock räds man såklart priserna på den. 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
March 17, 2022

Nu har ju recensionerna trillat in för iPad Air. Alla verkar älska och mena att det är magiskt bra. Frågan är ju hur Apple tänker med iPad pro. Är det bara skärmen som gör skillnad nu? 

spännande. 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.