Jag tappar Internet var 5e min och det är borta ca 2min, från loggen på TP-LINK Archer MR200:
> 2019-08-02 09:59:51 56] 4G: USER: Registered with a network!
> 2019-08-02 10:00:12 16] 4G: USER: The service is not available.
> 2019-08-02 10:00:12 16] 4G: USER: Not registered, searching!
>2019-08-02 10:00:12 16] 4G: USER: Network type is NONE.
> 2019-08-02 10:00:16 15] 4G: lte internet disconnected.
Det intressanta är att det fungerar när jag flyttar routern några mil till annan basstation!
Sida 1 / 1
Hejsan @henrik33 och varmt välkommen till 3Community!
Jag förstår verkligen att detta är frustrerande! För att kunna se över om det är så att det är en mast i området som felar behöver vi göra en felanmälan.
Detta kan vi ej göra här då det är ett öppet forum, men du kan ta kontakt med teknisk support på 0771 735 300 så upprättar dom en sådan till dig!
Jag förstår verkligen att detta är frustrerande! För att kunna se över om det är så att det är en mast i området som felar behöver vi göra en felanmälan.
Detta kan vi ej göra här då det är ett öppet forum, men du kan ta kontakt med teknisk support på 0771 735 300 så upprättar dom en sådan till dig!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.