Skip to main content
Fråga

Bredband

  • 28 juli 2023
  • 0 svar
  • 41 visningar

Hej , ja har varit kund i flera år. Nu fick vi erbjudande om mobilt bredband vilket vi aldrig haft.

Och det funkar inte i mitt hus. Kopplar ifrån hela tiden låser sig och allmänt trögt.

Jobbar hemifrån och det tar tid att koppla upp sig. 

Alltså inte ok. Nu är jag bunden i 2 år med detta. Och säga upp den men det går inte . Har ringt och maijlat men ingen hjälp.Börjar bli sur på det hela. 

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies