Fråga

bredband

  • 5 December 2023
  • 4 svar
  • 74 visningar

Hallå

Jag har precis startat mitt bredbandsabonnemang.

Jag har 1000 Mbs

som fungerar väldigt bra hemma och på min frus telefon.

 

men har problem med min telefon.

 

den kommer inte att gå till webbplatser i Chrome och mina appar fungerar inte heller med wifi

 

men kan se filmer på youtube inga problem.

 

vad ska jag göra åt det?

 

har en  Samsung A34


4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Zakaria Kadim Hej,

 

detta låter väldigt konstigt. Har du möjlighet att starta om din telefon samt router? Routern kan du låta vara utdragen i ca fem minuter och mobilen avstängd lika länge.

 

Fungerar det att använda mobilen med andra WiFi-nätverk och via 4G/5G?

Hej 

 

Ja den fungere bra med telia bredband.

Emblem +1

Hej,

 

Det låter som ett specifikt problem med webbläsaren och vissa appar på din Samsung A34.

 

Först kan du testa att starta om telefonen och se om det löser problemet.

Om inte, prova att rensa cacheminnet och data för Chrome under telefonens inställningar.

 

Om problemet kvarstår, kan det vara värt att kontrollera om det finns några uppdateringar till Chrome och dina appar i Google Play Store.

 

Om inget av detta hjälper, överväg att kontakta Samsungs support för ytterligare hjälp med specifika enhetsfrågor.
 

Hoppas att det löser sig.

Användarnivå 3
Emblem +4

Se svar på ”Dåligt wifi” 

Svara