Skip to main content

Hej ! 
Jag har flyttat från min gammal lägenhet till den nya. När jag började använda nätet, var det seg och långsamt.  Jag undrar varför det är så !? Måste något göras ? 

Hej ! 
Jag har flyttat från min gammal lägenhet till den nya. När jag började använda nätet, var det seg och långsamt.  Jag undrar varför det är så !? Måste något göras ? 

@Aramatamian64 Hej,

Saken är väl den att nätet inte har samma förutsättningar som vid din tidigare bostad?!

Är det mobilt bredband med router ni har? 

Hej ​@Aramatamian64, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Precis som ​@Martin 3 kund i 19år skriver har detta mest troligt att göra med förutsättningarna för täckningen i den nya lägenheten. Jag skulle rekommendera att söka på din nya adress via vår täckningskarta, som du hittar här.

Ibland kan täckningskartan visa att du har fullgod täckning vid din adress, trots upplevda problem med hastighet och funktion. I ett sådant fall skulle jag rekommendera att du testar att placera om routern i bostaden och se om du hittar en placering som fungerar bättre.

Återkom gärna då du hunnit kika på ovanstående! Tveka inte heller på att höra av dig om det dyker upp ytterligare frågor eller funderingar 🙂

Lämna en kommentar