Skip to main content
Besvarat

Bredband och router

• 4 maj 2024
  • 4 svar
  • 137 visningar

Jag har ett 3Bredband hemma obegränsat och fick hem en Orbi netgear router till detta. Om jag avslutar mitt abonnemang behåller jag routern då?

Bäst svar av frodrik91

Hejsan !
@EliasCederwall

Ja, du behåller din Orbi router som du fick inom köpet av ditt bredband med bindingstid ,om du avslutar det i förtid och betalar den kvarstående summan “sluträkning”.

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 4 maj 2024

Hejsan !
@EliasCederwall

Ja, du behåller din Orbi router som du fick inom köpet av ditt bredband med bindingstid ,om du avslutar det i förtid och betalar den kvarstående summan “sluträkning”.

/F

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 5 maj 2024

Tack för det! Står att jag inte har någon bindningstid, då kan jag avsluta det nu å intr ha någon sluträkning kvar å betala?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 5 maj 2024

Logga in för säkerhetsskull på mitt3 i app eller webbläsare och se abonnemangsdetaljer gällande bredbandet . Där ska det stå om det är någon kvarvarande månad . För du fick routern när du täckande avtal ? Antar du haft bredbandet ca 2 år eller längre . Eller har du skaffat routern separat . Så fall kan det vara eventuell avbetalning på just hårdvaran . 

/ F 

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 5 maj 2024

Här är mina abonnemangsdetaljer.

Har för mig jag haft det i 2 år, tror jag tecknade det juni -22, men tror det stod 36 månaders. Men då borde de väl stå något här om att jag har månader kvar att betala/en bindningstid? Jag fick med routern när jag tecknade avtalet. Tror det är obegränsade surfen jag betalar för?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies