Upplever att det är dålig bredband igen, svårt att jobba hemifrån trots det utlovades bättre bredband än Telenor. Varför vi bytte leverantör! Men nu upplever vi samma ska med tre!
Upplever att det är dålig bredband igen, svårt att jobba hemifrån trots det utlovades bättre bredband än Telenor. Varför vi bytte leverantör! Men nu upplever vi samma ska med tre!
Bäst svar av Limpen
Hej
Tråkigt att det inte fungerar som tänkt. Har du testat något för att åtgärda detta?
Jag skulle rekommendera att börja med att göra mätningar via Bredbandskollen. Det är också bra om du testar att placera om din router, tips är att placera vid ett fönster. Du kan göra mätningar via Bredbandskollen kontinuerligt – fördelaktigt när du testar att placera om din router, för att hitta den bästa positionen.
Återkom gärna med hur det går så kikar vi vidare på detta! 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.