Skip to main content
Besvarat

dålig uppladdning och dålig nedladdning

  • 6 april 2025
  • 1 svar
  • 41 visningar

Upplever att det är dålig bredband igen, svårt att jobba hemifrån trots det utlovades bättre bredband än Telenor. Varför vi bytte leverantör! Men nu upplever vi samma ska med tre!

 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@JUPPE, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Tråkigt att det inte fungerar som tänkt. Har du testat något för att åtgärda detta?

Jag skulle rekommendera att börja med att göra mätningar via Bredbandskollen. Det är också bra om du testar att placera om din router, tips är att placera vid ett fönster. Du kan göra mätningar via Bredbandskollen kontinuerligt – fördelaktigt när du testar att placera om din router, för att hitta den bästa positionen. 

Återkom gärna med hur det går så kikar vi vidare på detta! 🙂

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 7 april 2025

Hej ​@JUPPE, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Tråkigt att det inte fungerar som tänkt. Har du testat något för att åtgärda detta?

Jag skulle rekommendera att börja med att göra mätningar via Bredbandskollen. Det är också bra om du testar att placera om din router, tips är att placera vid ett fönster. Du kan göra mätningar via Bredbandskollen kontinuerligt – fördelaktigt när du testar att placera om din router, för att hitta den bästa positionen. 

Återkom gärna med hur det går så kikar vi vidare på detta! 🙂


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies