Skip to main content
Besvarat

Glömt lösenord mobilt modem Huawei E5573s

• 21 april 2019
  • 1 svar
  • 1140 visningar

• Registrerad användare
Jag har glömt lösenord/password till mitt mobila modem Huawei E5573s.
Lappen med lösenord, som enligt Tre ska sitta på baksidan av modemet har trillat bort (eller aldrig suttit där). Vem ska jag kontakta/var kan jag hitta lösenordet. Behöver detta får att kunna ansluta nya enheter!

Bäst svar av Pettersson

Hej!

Baksidan är en lucka som du borde kunna ta av (där batteriet och sim-kortet sitter). Lyckas du med detta? Där under borde det finnas en lapp med information om nätverksuppgifterna - "SSID" är nätverksnamnet och "WiFi KEY" är lösenordet. Denna lapp kan även sitta under batteriet. :)

Hittar du detta?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2698 kommentarer
  • Svar
  • 21 april 2019
Hej!

Baksidan är en lucka som du borde kunna ta av (där batteriet och sim-kortet sitter). Lyckas du med detta? Där under borde det finnas en lapp med information om nätverksuppgifterna - "SSID" är nätverksnamnet och "WiFi KEY" är lösenordet. Denna lapp kan även sitta under batteriet. :)

Hittar du detta?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies