Yaowalak person numer XXXXXX-XXXX kund nr XXXXXXX kvitto nr 740 mobil nr 070XXXXXXX har inte fått någon router Huawei 5251 inget sim kort vill att ni Annullerar 40GB 3bredband hälsningar Yaowalak
Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Sida 1 / 1
Hej,
till att börja med vill jag upplysa om att detta är ett offentligt forum och jag skulle därför inte rekommendera att du lägger upp personuppgifter här. :)
Om du önskar att avsluta ett mobilt bredband eller ångra en beställning behöver du ringa till 3Kundservice. Just avdelningen som hanterar avslut och returer har öppet under vardagar 8-18, du når dem på nummer 0735-300 400.
till att börja med vill jag upplysa om att detta är ett offentligt forum och jag skulle därför inte rekommendera att du lägger upp personuppgifter här. :)
Om du önskar att avsluta ett mobilt bredband eller ångra en beställning behöver du ringa till 3Kundservice. Just avdelningen som hanterar avslut och returer har öppet under vardagar 8-18, du når dem på nummer 0735-300 400.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.