Besvarat

Hur byter jag abonnemang?

  • 14 September 2019
  • 1 svar
  • 165 visningar

Jag försökte att utöka min surf och et tog minst en halvtimme innan jag hittade hur jag skulle göra. Ni måste göra det enklare och tydligare, inte minst för er egen skull.

Sen fick jag för några daga sedan 10 GB extra surf muntligt, men ändå släcktes det ned nu. Och jag hade tankat på 49:- extra, vilket inte höll särskilt länge. Samma sak hände i maj. 49:- försvann på en dag och så mycket är omöjligt för mig att surfa. Så det har hänt mig nu två gånger. Skörtar ni upp mig, eller?

Bortsett från detta är jag en trogen gammal nöjd kund, så jag hoppas på bättring så jag kan fortsätta vara nöjd med er.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Jocke 17 September 2019, 09:22

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen till forumet @ak3kund.

Det är otroligt tacksamt att du tar dig tiden och kommer med förbättringspunkter. Detta ska jag se till att vi tar med oss och så får vi se om det blir någon förändring i framtiden.

Gällande ditt användande har jag ingen översikt här ifrån men att använda 10GB på en dag är möjligt. Misstänker du att det har blivit något knäppt i just ditt ärende, slå en pling till kundservice så kan dem hjälpa dig att se över användandet och vad det skulle kunna bero på.

Svara