Skip to main content
Fråga

Långa acesstider och segt nät

• 22 juli 2022
  • 2 svar
  • 67 visningar

Hej, sedan värmeböljan startade i veckan har vi fruktansvärt långa accesstider och samtidigt långsam förbindelse. Vi finns i Norra Östergötland och har mobilt bredband. Helt hopplöst 

2 svar

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 22 juli 2022

Samma här i Kristianstad, jäkla skit.

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2690 kommentarer
  • 22 juli 2022

@Besviken @Leif_ivan Hej,

det låter inter alls bra. Det är inget som jag har upplevt där jag har varit i Stockholm och när jag varit iväg på andra ställen i landet.

Testa gärna att starta om era telefoner, om det inte hjälper se om det fungerar på andra platser i staden eller om det är samma problem överallt. Om andra i er närhet har Tre, kika gärna med dem om de också upplever problem. 

Om flera upplever problem eller om det inte blir bättre för er - ring Tre och felanmäl. Kontaktuppgifter finns här.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies