Hejsan , @Lajsa
Har du fortfarande samma låga hastigheter , eller har det blivit bättre & stabilt?
Det är bra att kontakta 3 Kundservice , så dom får reda på att det inte står rätt till med nätet i ditt område. Och därefter kan utreda det vidare .
Här har du deras kontaktuppgifter.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Att Tele2 har “bytt/uppgraderat” sina master på höghuset bör inte påverka någon annan operatörs mobilnät. Om det nu är den operatören eller om möjligtvis flera operatörer har uppgraderat och 3 så fall inte fått sitt nät stabilt .
/F
Hej
Jag har tappat bort mitt mobila bredband och behöver
En ny dings med SIM-kort till mitt mobila bredbandsabbonemang.
Skickas till adress nedan,
Några frågor kontakta mig.
Mvh
LA
Lennart Andersson 0705-74 31 70
Tallbacksvägen 5 La@koping.net
731 70 Köping
Hej har ingen täckning på mobila bredbandet