Skip to main content
Besvarat

mobilt wi-fi utomlands

• 27 februari 2025
  • 2 svar
  • 35 visningar

Söker en lösning gällande surf och streaming via wifi som jag kan använda tillfälligt i sommarstugan (1-2mån per år),som är belägen i skärgården i sydvästra Finland 

Vad finns det för alternativ för detta, vill kunna streama bl a matcher och tv program från Sverige och då räcker inte 5 GB speciellt långt som jag har på mitt abonnemang just nu

Router med kontantkort eller vad….. förslag mottages tacksamt!

mvh Janne 

Bäst svar av agpath

Du får köpa ett finskt SIM-kort. Finns inga kontantkort hos Tre och mobilt bredband går inte att använda utomlands.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 28 februari 2025

Du får köpa ett finskt SIM-kort. Finns inga kontantkort hos Tre och mobilt bredband går inte att använda utomlands.

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+29
  • Moderator
  • 28 februari 2025

Hej ​@Ziggebigge, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Precis som ​@agpath skriver har vi inget mobilt bredband som fungerar i utlandet, och det skulle därför vara bäst att hitta en lokal lösning i ditt fall.

Tveka inte på att återkomma om det dyker upp ytterligare frågor eller funderingar! 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies