Skip to main content
Nykomling
October 14, 2020
Besvarat

När kommer iPad Air 2020?

• October 14, 2020
  • 3 svar
  • 297 visningar

Hej Tre, jag skulle vilja köpa senaste iPad Air som lanserades nu i september 2020, när räknar ni med att få in den i sortimentet?

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

jag tror inte att 3 kan svara på när eller om den kommer in. Det verkar nämligen som att Apple själva inte ens har gått ut med ett officiellt datum - mer än att den ska komma nu under oktober. 

Mitt bästa tips är att hålla koll på Apples sida för iPad Air och när ett datum finns där, skriva här i tråden igen eller kontakta 3Kundservice. :) 

3 svar

Superhjälte
October 14, 2020

Hej,

jag tror inte att 3 kan svara på när eller om den kommer in. Det verkar nämligen som att Apple själva inte ens har gått ut med ett officiellt datum - mer än att den ska komma nu under oktober. 

Mitt bästa tips är att hålla koll på Apples sida för iPad Air och när ett datum finns där, skriva här i tråden igen eller kontakta 3Kundservice. :) 

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
October 15, 2020

Snyggt svar @Pettersson! Helt rätt :yum:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
October 18, 2020

Hej, nu finns den i alla fall på Apples hemsida :) så förhoppningsvis är det en tidsfråga :)

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.