Skip to main content
Nykomling
August 30, 2019
Besvarat

Nytt SIM-kort kommer aldrig?

• August 30, 2019
  • 5 svar
  • 396 visningar
Jag har beställt nytt simkort till min IPad flera gånger, men det kommer aldrig något med posten.
Vvarför????

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
    Bäst svar av JeppePeppe
    Hejsan @Miasan och välkommen hit! 🙂

Beklagar för det sena svaret! Har du fått hem ditt SIM-kort ännu? Om inte så kan du alltid besöka en 3Butik för att hämta ut ett nytt med detsamma. Återkom gärna med hur det gått så hjälper vi dig vidare annars! 😋

5 svar

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    September 4, 2019
    Hejsan @Miasan och välkommen hit! 🙂

Beklagar för det sena svaret! Har du fått hem ditt SIM-kort ännu? Om inte så kan du alltid besöka en 3Butik för att hämta ut ett nytt med detsamma. Återkom gärna med hur det gått så hjälper vi dig vidare annars! 😋
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    MiasanTrådskapare
    Nykomling
    September 20, 2019
    Fortfarande inget Simkort 😞
    Jocke
    Pensionerad Moderator
    Pensionerad Moderator
    September 20, 2019
    Fortfarande inget Simkort :-(
    Såhär lång tid ska det givetvis inte ta att få ett SIM-kort. Antingen besöker du en 3Butik och hämtar ett nytt om den möjligheten finns alternativt är du välkommen att kontakta kundservice för att se att din adress stämmer och så kan de posta ett nytt 🙂.

Ha en fin helg!
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    Chipsgeneralen
    Superhjälte
    Superhjälte
    September 23, 2019
    Hej, vad är det för iPad? För det borde väl gå att "beställa" ett E-sim via mitt3? Tänker att det borde vara det snabbaste sättet 🙂
    Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
    Skillad
    September 26, 2019
    Hade samma problem i somras, fick åka till butik fast 3 olika personer på kundtjänst bekräftat att det skickats, det har fortfarande inte dykt upp något sim-kort.