Skip to main content
Jag har beställt nytt simkort till min IPad flera gånger, men det kommer aldrig något med posten.

Vvarför????



Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hejsan @Miasan och välkommen hit! 🙂



Beklagar för det sena svaret! Har du fått hem ditt SIM-kort ännu? Om inte så kan du alltid besöka en 3Butik för att hämta ut ett nytt med detsamma. Återkom gärna med hur det gått så hjälper vi dig vidare annars! 😋
Fortfarande inget Simkort 😞
Fortfarande inget Simkort :-(

Såhär lång tid ska det givetvis inte ta att få ett SIM-kort. Antingen besöker du en 3Butik och hämtar ett nytt om den möjligheten finns alternativt är du välkommen att kontakta kundservice för att se att din adress stämmer och så kan de posta ett nytt 🙂.



Ha en fin helg!
Hej, vad är det för iPad? För det borde väl gå att "beställa" ett E-sim via mitt3? Tänker att det borde vara det snabbaste sättet 🙂
Hade samma problem i somras, fick åka till butik fast 3 olika personer på kundtjänst bekräftat att det skickats, det har fortfarande inte dykt upp något sim-kort.

Lämna en kommentar