Skip to main content
Fråga

obegränsat mobiltbredband

  • 19 juli 2022
  • 2 svar
  • 1621 visningar

Är min hastighet på mitt mobila bredband 

har även samma problem med mitt vanliga mobilabonnemang 

Bor i Dalsland Åsensbruk 

 

  • Nykomling
  • 19 juli 2022

Fråga som jag glömde ta upp

är det fortfarande så om man använder för många gig under 24 timmar så stryps hastigheten??


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 20 juli 2022

Hejsan , @svenjo 

Det va inga vidare bra siffror du visar , Tråkigt att det är så . Hur länge har det varit så här för dig , Och har det varit bättre tidigare ?

Vad har du för Modem/router med mobiltbredband ?

Vad har du för märke/modell på telefon ?

Vad man kan avläsa av täckningskartan och erat ungefärliga område . Så bör chancerna till 4G iaf vara goda . Dvs inte resultera i sådana här låga hastigheter.

 

Angående sista där med antal gb per månaden så tror jag inte det finns något . Va lite diffust ett tag vet ja . Men då va det stora mängder surf , man skulle inpricip missbruka med att belasta nätet kan jag tänka mig .Tror inte en vanlig användare ska behöva tänka på det iaf :)

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Om det inte blir något bättre hos dig , så skulle jag nog tipsa dig om att ringa kundservice och be om en täckningsanmälan , just för att se vad det är som gör dom låga hastigheterna .

 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies