Skip to main content
Besvarat

Ojämnt hastighet på bredbandet

• 27 november 2020
  • 2 svar
  • 263 visningar

Hej!

Jag har ringt tre gånger nu och blivit lovad att teknisk support ska höra av sig angående det väldigt ojämna och bitvis väldigt dåliga hastigheten på bredbandet i Broby. Jag har kört bredbandskoll ett flertal tillfällen och nu senast mätningen visade:

...och ännu sämre resultat har mätts...

Ingen information finner jag på 3:s sida heller. Tips på åtgärder? Säga upp avtalet?

Mvh

Eva

Bäst svar av Emanuel

Hejsan @Eva20 Det är givetvis jättetråkigt att du upplever problem med din hastighet.

Om du pratat med vår kundservice så har dem noterat ditt ärende, och kommer även ringa upp dig om de utlovat detta. 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 1 december 2020

Hejsan @Eva20 Det är givetvis jättetråkigt att du upplever problem med din hastighet.

Om du pratat med vår kundservice så har dem noterat ditt ärende, och kommer även ringa upp dig om de utlovat detta. 

• Nykomling
  • 9 december 2020

Då hoppas jag att kommande faktura är på högst 50 kr.. Det är fortfarande väldigt dålig anslutning…

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies