Ansluten Internet för kampanjen före jul. Lovade i tre butiken i Örebro utmärkt täckning där jag bor nära Kumla och snabbt internet. Det visade sig motsatsen. Du kan inte använda Internet. Maximal hastighet är 2-3 megabit. Vanligtvis 0,4-1,5 megabit.Bara skit!!! I veckor ringde jag Supporttjänsten och teknisk support. Lovade och ringde inte tillbaka. Så i 2 månader. Slutligen såg jag till att kontrollera vad problemet är och om det kan lösas. Sa tyvärr ingenting kan göra mycket dålig täckning. Jag rådde att ringa supporttjänsten igen och säga upp kontraktet, eftersom det är omöjligt att få högkvalitativ service. Jag gick till Tres butik i Örebro och bad om att kontraktet skulle avslutas. Jag fick höra nej. Som ett resultat var jag tvungen att betala 579 kronor för en tjänst som inte kunde användas ordentligt och tvingas uthärda den här skiten i 24 månader!!!! Den enda vägen ut, som jag förstår det, är att stämma Tre och kontakta konsumentskyddstjänsten. Och för att informera andra människor genom pressen vad som väntar på dem om de binder sig till kontraktet med Tre.
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Fråga
Problem med bredband
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.