Först slutade internet på tv:n att fungera och även trådlös dator, nån timme efter slutade datorn som hade kabel att fungera. Provat att starta om, men inget fungerar.
Hejsan 🙂,
Vad har du för bredbandsabonnemang , någon viss mängd “surf” eller har du obegränsad surf ?
Om du är osäker över vad du har för mängd, så kan du se det genom att logga in i Mitt3 Appen för Apple / Android enheter. Eller på hemsidan https://www.tre.se/ Och sen välja “Abonnemang .
Har du en bestämd mängd av surf , så kan du där se hur mycket som har gått åt samt om det är eventuellt slut på surfmängd.
/F
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.