Fram till igår morse vid 7.20 fungerade allt bra med mobilt bredband med min router xyzel 5103. Fick starta om ibland men annars inga problem. Ingen var hemma under dagen 25/6 förrän vid 13.30 tiden. Då blinkade blå lampa om att sim kort är inaktivt ocg röd lampa om att inget internet var tillgängligt. Min samsung kan använda nätet via gsm men detmsom hänt var att på morgonen fick jag nedströms på 50mbit/ s nu 485mbit/s. Efter flera timmar med trelin och gjort alla tänkbara åtgärder. så ca 19.30 fungerade bredbandet igen med hastighet på 275mbit/s funkade hela kvällen och fran till 8.30 26/6. Sedan kort vid 12. Sedan ligger allt i via routern nere. Startat om plockat i ur sim kort. Inget hjälper. Routern fick jagmi.slutet av månad.11 2025. Den är fullt uppdaterad. Finns inga felmsom "trelin" kan hitta.
Fråga
router zyxel 5103 som plötsligt krånglar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.